Wednesday, February 9, 2011

Coretan Dairy seorang Lelaki.......

Adakah aku tak pandai membuat pilihan..ape yang ko cari sebenarnye Suhaimi???persoalan yang aku lom leh jawab dalam diri aku. Kesian, terhutang budi, cinta…hidup sepi tampa cinta..betul ker? Mintak petunjuk dari ALLAH pon tak de jawapannye lagi..aku tak kan berhenti selagi aku tak dapat jawapan tu lagi..sekarang ni jiwa aku kosang je..tak tau nape.Ya ALLAH tolang la beri ku kekuatan untuk menghadapi dugaan mu ni. Adekah aku patut pergi belayar? Tu kan impian kamu Suhaimi..meredah lautan biru.tak berhubung dengan dunia luar buat seketika and then kene gigit dengan jerung padan muka ko Suhaimi nk putus dengan dunia luar sangat tapi tu kan yang ko nak.. Aduhai dunia2..buat aku penin jer. Leh ke aku jadi macam ustaz amirul tu..hehehehe..boleh tapi mungkin nanti umur aku 60 la kot..hahaha. adakah aku tak de niat lagi sebab tu lambat untuk aku menerima petunjuk itu.Ya ALLAH tolong la tunjukkan jalan mu.sampai sekarang hamba mu ini tak dapat membaca gerak hati ku lagi….(T._T)


jimmy sengal...................

2 comments: