Saturday, March 5, 2011

Diari 3-4 :)

Penghuni 3-4 di diami seramai 9 orang iaitu Parang,mimi,krok,abe,nabil,chinpeng,shin chan,din tokok dan bae. Itulah penghuni tetap umah 3-4 ni. Kami sume belajar di tempat yang same dan di situ la kami sume berkenalan. Kalau bercerita tentang kuala lumpur banyak kisah aku di sane. Di sane la tempat yang memdewasa kan aku. Mengenali dunia ini. Yerla maklum lah b4 ni aku tak penah keluar dari johor tu. Kalau keluar pon pegi konvoi or melancong dengan membe2. Tapi kali ni aku belajar di sane. 3 tahun tu.huhuhu. mula2 tu mcm nk give up jgk tapi selepas di sekolah kan oleh emak ku yang tercinta semangat tu datang.cite mat Salleh tu yes man tp aku plk yes mum...hahaha..mcm2 aku ni kn. Banyak kisah suka duka aku semasa di sane. Tapi tu sume pengalaman kate orang tua kalau tak de pahit mcm mane nak dapat manisnye kan. Ronda kuala lumpur, wat trip bukan2, keje part time and wat keje mencari hantu. Bila kenang balik sume tu buat aku tersenyum. Sekarang pon aku da suka merantau nak tengok dunia ni. Nak kenal orang and nak cari tuutttt…..hehehe..(kalau jodohnye da sampai). Utara selatan sudah bares..tinggal pantai timur dengan sabah jer.hohohoho..bila tak tau tapi kalau ade rezeki memang nak pegi.




No comments:

Post a Comment